Πώς επηρεάζει το HACCP την διαδικασία Μάρκετινγκ ενός τρόφιμου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πώς επηρεάζει το HACCP την διαδικασία Μάρκετινγκ ενός τρόφιμου

Σφρίντζερης, Παναγιώτης Δ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-04

2017-04


Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επίδραση του συστήματος HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points) στο Τμήμα Marketing μιας επιχείρησης. Το Marketing σαν επιχειρηματική σκέψη και ενέργεια με τις θεμελιώδεις αρχές του στη σημερινή μορφή του ,έχει ως σκοπό να εντοπίζει και να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών με απώτερο στόχο το κέρδος για την επιχείρηση. Το σύστημα HACCP αναπόσπαστο μέρος του ISO 22000 ή του FSSC 22000 σαν προληπτικό σύστημα που αναγνωρίζει και καταγράφει όλους τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να συνδέονται με την παραγωγή ,την επεξεργασία ,τη διανομή μέχρι και την κατανάλωση των τροφίμων. Η διαχρονική εξέλιξη του συστήματος HACCP και η με νόμο επιβολή του στις επιχειρήσεις που παράγουν τρόφιμα. Η στρατηγική της ανάπτυξής του σε όλα τα στάδια και τα πεδία όπως και οι αρχές εφαρμογής του για κάθε επιχείρηση. Η ορολογία των όρων του HACCP και η σύνδεσή του με τα συστήματα διαχείρισης της Ποιότητας και τους φορείς ελέγχου. Η Έρευνα που στηρίχτηκε πάνω στο πώς και πόσο μπορεί ένα σύστημα ποιότητας να επηρεάσει την επιτυχή προώθηση ενός προϊόντος στην αγορά από εταιρίες που εφαρμόζουν HACCP. Πόσο αναγκαίο είναι το HACCP για την ίδια την εταιρία ,για την ώθηση που μπορεί να προσφέρει στην εταιρία σε σχέση με τον ανταγωνισμό ,η επίδρασή του γενικά στο προφίλ της, στον προγραμματισμό της και η συμβολή του στην αύξηση των πωλήσεων της κάθε εταιρίας που το εφαρμόζει. Στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που αποκτά κάθε εταιρία εφαρμόζοντας το σύστημα που μπορεί να ανεβάσει κατ’ ελάχιστον τα κόστη αλλά μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις και κατ’ επέκταση τα κέρδη .Στη μείωση των εξόδων από επιστροφές και ανακλήσεις προϊόντων. Η ισορροπημένη συνύπαρξη των τμημάτων Marketing και Ποιοτικού ελέγχου μιας εταιρίας. Τα διαφημιστικά πλεονεκτήματα που μπορεί να προσδώσει στο τμήμα Marketing ένα ασφαλές και ποιοτικό προϊόν που μέσα από το σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας (Τηλεόραση ,internet, social media) είναι καθημερινά μέσα στα σπίτια των καταναλωτών με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Η αναγκαιότητα συνύπαρξης των τμημάτων Marketing και Ποιοτικού Ελέγχου. Η διασφάλιση της φήμης μιας εταιρίας μέσα από την εφαρμογή του HACCP και η παραδοχή των εταιριών για εφαρμογή του ανεξάρτητα από την υποχρέωση από το νόμο. Πως συμπλέκονται τα τμήματα Marketing και Ποιοτικού Ελέγχου σε κάθε εταιρία ,πως ένα ποιοτικά ασφαλές προϊόν μπορεί να γίνει στα χέρια του Μarketing στρατηγικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση ,πως πιστεύουν οι ίδιες οι εταιρίες πως πρέπει να γίνεται η κατανομή πόρων στα τμήματα Marketing και Ποιότητας, την αύξηση των πωλήσεων και τελικά την αύξηση των κερδών της κάθε πιστοποιημένης με HACCP εταιρίας

Π > Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας
I > ISO standards
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
ISO standards
Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.