Η παρακάτω εργασία αναφέρεται στην αγορά των ενεργειακών ποτών στην Ελλάδα και την στρατηγική που έχουν ακολουθήσει η εταιρείες για να αναπτυχθούν. Αρχικά, αναφέρεται τι είναι η στρατηγική, πως εξελίχθηκε και από πού ξεκίνησε. Έπειτα, αναλύονται τα πιο γνωστά στο καταναλωτικό κοινό ενεργειακά ποτά και γίνεται ανάλυση εταιρειών. Επιπλέον παρουσιάζεται και το πρώτο ελληνικό ενεργειακό ποτό που δημιουργήθηκε. Επιπρόσθετα, διατυπώνονται τυχόν βλαβερές ουσίες που περιέχουν και τυχόν ατυχήματα που έχουν επισημανθεί από καταναλωτές που έχουν χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους προϊόντα σε μεγάλο ποσοστό. Τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα που βγήκαν από την συγγραφή της εργασίας.