δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η παρακάτω εργασία αναφέρεται στην αγορά των ενεργειακών ποτών στην Ελλάδα και την στρατηγική που έχουν ακολουθήσει η εταιρείες για να αναπτυχθούν. Αρχικά, αναφέρεται τι είναι η στρατηγική, πως εξελίχθηκε και από πού ξεκίνησε. Έπειτα, αναλύονται τα πιο γνωστά στο καταναλωτικό κοινό ενεργειακά ποτά και γίνεται ανάλυση εταιρειών. Επιπλέον παρουσιάζεται και το πρώτο ελληνικό ενεργειακό ποτό που δημιουργήθηκε. Επιπρόσθετα, διατυπώνονται τυχόν βλαβερές ουσίες που περιέχουν και τυχόν ατυχήματα που έχουν επισημανθεί από καταναλωτές που έχουν χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους προϊόντα σε μεγάλο ποσοστό. Τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα που βγήκαν από την συγγραφή της εργασίας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.