Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer

Βάλμη, Μαρία

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση της αναγκαιότητας του στρατηγικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Επιχειρείται μία έρευνα προκειμένου να γίνει κατανοητό πόσο σημαντικό θεωρείται το στρατηγικό μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις ως προς την επίτευξη των σκοπών τους. Ακόμη γίνεται καταγραφή των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ και του πλαισίου των στρατηγικών που υιοθετούν οι επιχειρήσεις. Πιο αναλυτικά αποτυπώνονται οι στρατηγικές και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, έτσι ώστε να διαμορφώσουν ένα υγείες περιβάλλον και να μπορούν να κατακτούν το όραμα τους. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής πραγματοποιείται μία πρωτογενής ποιοτική έρευνα, όπου προσδιορίζονται οι στρατηγικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η επιχείρηση «Κερκυραϊκή Μπύρα».

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Προγραμματισμός δράσης
Στρατηγικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-09


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)