Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά

Μαμάκης, Εμμανουήλ
Αγοράκης, Αθανάσιος

Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός εθνικού σχεδίου για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην διεθνή αγορά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τους διαθέσιμους πόρους σε συνάρτηση με τις δυνατότητες της οικονομικής, κοινωνικής και γεωγραφικής διάστασης της χώρας μας. Οι επιμέρους στόχοι της εργασίας μπορούν να συνοψισθούν στα εξής σημεία. Ο πρώτος άξονας, έγκειται στο γεγονός πως η Ελλάδα δεν έχει αποτελέσει μέχρι σήμερα ένα εξολοκλήρου δυναμικό τουριστικό προορισμό και εκτός ίσως από τις παράκτιες τοποθεσίες της και τις νησιωτικές περιοχές όπου έχει αναπτυχθεί ο μαζικός οργανωμένος τουρισμός, στις υπόλοιπες χωρικές ενότητες η τουριστική ανάπτυξη είναι αποσπασματική, προσφέροντας υπηρεσίες που δεν είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού, αλλά ούτε και κάποιας ουσιαστικής οργάνωσης. Ο δεύτερος, ικανοποιεί τη διαπίστωση πως πρέπει να γίνει η προώθηση του ελληνικού brand, με ποια μέσα και τι μέτρα πρέπει να πάρει η Ελλάδα έτσι ώστε να παρατείνει την τουριστική περίοδο και να αποτελέσει πόλο έλξης για ακόμα περισσότερους τουρίστες σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπρόσθετος η ανάπτυξη των όλων των μορφών τουρισμού είναι απαραίτητη, διότι η γενικότερη τουριστική ανάπτυξη διαθέτει χαρακτηριστικά που να μπορούν να διαχέουν τα οφέλη σε όλη την έκταση της χώρας, με αποτέλεσμά να αναζητούνται λύσεις που θα συνεισφέρουν στην εξομάλυνση των παραπάνω δεδομένων, ενώ ταυτόχρονα θα συμβάλλουν στην βιώσιμη ανάπτυξη της κάθε περιοχής, με οφέλη για την οικονομία, τις τοπικές κοινωνίες, το περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξη. Ο τρίτος άξονας έγκειται στο γεγονός της σημασίας του διαδικτύου και γενικά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης για την προβολή της Ελλάδας είτε σε θετικό είτε και σε αρνητικό βαθμό. Σε παγκόσμιο επίπεδο ο κλάδος του τουρισμού παρουσιάζει σημαντική αύξηση, ταχύτερη από το ρυθμό αύξησης του παγκόσμιου ΑΕΠ. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, το ψυχολογικό όριο του ενός δισεκατομμυρίων αφίξεων διεθνών τουριστών αναμένεται να ξεπεραστεί τα επόμενα χρόνια και να ξεπεράσει τις 1,6 δις αφίξεις το 2020, αναδεικνύοντας τον δυναμισμό του τομέα παγκοσμίως. Οι υποθέσεις και ο σκοπός εργασίας σε αυτή την προσπάθεια θέτουν ερωτήματα που απαντώνται κατά τη διάρκεια της έρευνας που ακολουθεί, ενώ διατυπώνονται ως εξής: • Ποιες είναι οι στρατηγικές και τα μέτρα που πρέπει να λάβει υπόψη της η Ελλάδα; • Η εφαρμογή που επιχειρείται σε ποιους κλάδους πρέπει να εστιάσει σε ποιους τομείς θα πρέπει να υπάρξει βελτίωσή; • Ποια είναι η βαρύτητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μαζικής ενημέρωσης στην εικόνα της Ελλάδας προς το εξωτερικό;

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.