Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Στίγκα, Μαρία-Αλεξάνδρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2016-09

2016-09


Ο τουρισμός σε εθνικό και διεθνές επίπεδο αποτελεί έναν από τους σημαντικότατους παράγοντες τόνωσης της οικονομίας και ενίσχυσης των προϋποθέσεων για τη βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων. Η λειτουργία του σύγχρονου τουρισμού βασίζεται στην ανάγκη σχεδιασμού μία διαφορετικής εικόνας των τουριστικών προορισμών, έτσι ώστε να προσελκυσθεί το ενδιαφέρον των απαιτητικών τουριστών, Επιπλέον, η ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος βασίζεται στην επίδειξη εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας. Στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσεται ο πράσινος τουρισμός, ο οποίος αξιοποιείται για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και της κοινωνικής ευθύνης των τουριστών. Με την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών επιχειρείται η διασφάλιση της εξοικονόμησης πόρων και της προστασίας του περιβάλλοντος. Η αποτελεσματικότητα αυτών των πρακτικών καθορίζεται από την επιτυχή προβολή τους και τη συστηματική ενημέρωση των τουριστών. Με βάση τα στοιχεία αυτά η έρευνα αυτή μελετά την εφαρμογή των πράσινων πρακτικών σε ελληνικά ξενοδοχεία και εξετάζει και αξιολογεί τις αντιλήψεις και τις στάσεις των τουριστών απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία.

Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ
Ξ > Ξενοδοχεία

Ξενοδοχεία
Μάρκετινγκ
Οικολογικό μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.