Ο τουρισμός σε εθνικό και διεθνές επίπεδο αποτελεί έναν από τους σημαντικότατους παράγοντες τόνωσης της οικονομίας και ενίσχυσης των προϋποθέσεων για τη βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων. Η λειτουργία του σύγχρονου τουρισμού βασίζεται στην ανάγκη σχεδιασμού μία διαφορετικής εικόνας των τουριστικών προορισμών, έτσι ώστε να προσελκυσθεί το ενδιαφέρον των απαιτητικών τουριστών, Επιπλέον, η ενίσχυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος βασίζεται στην επίδειξη εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και περιβαλλοντικής ευαισθησίας.
Στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσεται ο πράσινος τουρισμός, ο οποίος αξιοποιείται για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και της κοινωνικής ευθύνης των τουριστών. Με την υιοθέτηση πράσινων πρακτικών επιχειρείται η διασφάλιση της εξοικονόμησης πόρων και της προστασίας του περιβάλλοντος. Η αποτελεσματικότητα αυτών των πρακτικών καθορίζεται από την επιτυχή προβολή τους και τη συστηματική ενημέρωση των τουριστών. Με βάση τα στοιχεία αυτά η έρευνα αυτή μελετά την εφαρμογή των πράσινων πρακτικών σε ελληνικά ξενοδοχεία και εξετάζει και αξιολογεί τις αντιλήψεις και τις στάσεις των τουριστών απέναντι στα πράσινα ξενοδοχεία.
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ
Ξ > Ξενοδοχεία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ξενοδοχεία
Μάρκετινγκ
Οικολογικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)