Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων

Καραγκούνης, Θωμάς

Αντικείμενο της μελέτης αποτέλεσε η μελέτη της κοινοτομίας των επιχειρήσεων. Η καινοτομία είναι αυτή που περικλείει τους όρους μοναδικότητα και διαφορετικότητα, είναι αυτή που στην εποχή μας δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία είτε ν’ αλλάξει τη πορεία της εταιρίας του στην αγορά μη ακολουθώντας την «πυξίδα», την πεπατημένη δηλαδή, είτε τον βοηθά να κάνει τη διαφορά, να εισέλθει σε μια αγορά με επιτυχία προωθώντας κάτι νέο κάτι το διαφορετικό, κάτι το οποίο η αγορά δε γνώριζε, ή και αν γνώριζε δε μπορούσε να το έχει μέσα από μια εξελισσόμενη και συνεχής γραμμή παραγωγής.

Thesis
NonPeerReviewed

Τρόφιμα
Νέα προϊόντα - Μάνατζμεντ
Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Καινοτομία (επιχείρηση)
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-05


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)