Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων

Καραγκούνης, Θωμάς

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-05

2017-05


Αντικείμενο της μελέτης αποτέλεσε η μελέτη της κοινοτομίας των επιχειρήσεων. Η καινοτομία είναι αυτή που περικλείει τους όρους μοναδικότητα και διαφορετικότητα, είναι αυτή που στην εποχή μας δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία είτε ν’ αλλάξει τη πορεία της εταιρίας του στην αγορά μη ακολουθώντας την «πυξίδα», την πεπατημένη δηλαδή, είτε τον βοηθά να κάνει τη διαφορά, να εισέλθει σε μια αγορά με επιτυχία προωθώντας κάτι νέο κάτι το διαφορετικό, κάτι το οποίο η αγορά δε γνώριζε, ή και αν γνώριζε δε μπορούσε να το έχει μέσα από μια εξελισσόμενη και συνεχής γραμμή παραγωγής.

Ν > Νέα προϊόντα - Μάνατζμεντ
Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Τ > Τρόφιμα
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Τρόφιμα
Νέα προϊόντα - Μάνατζμεντ
Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Καινοτομία (επιχείρηση)
Στρατηγικός σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.