Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων

Καραγκούνης, Θωμάς

Αντικείμενο της μελέτης αποτέλεσε η μελέτη της κοινοτομίας των επιχειρήσεων. Η καινοτομία είναι αυτή που περικλείει τους όρους μοναδικότητα και διαφορετικότητα, είναι αυτή που στην εποχή μας δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία είτε ν’ αλλάξει τη πορεία της εταιρίας του στην αγορά μη ακολουθώντας την «πυξίδα», την πεπατημένη δηλαδή, είτε τον βοηθά να κάνει τη διαφορά, να εισέλθει σε μια αγορά με επιτυχία προωθώντας κάτι νέο κάτι το διαφορετικό, κάτι το οποίο η αγορά δε γνώριζε, ή και αν γνώριζε δε μπορούσε να το έχει μέσα από μια εξελισσόμενη και συνεχής γραμμή παραγωγής.

Thesis
NonPeerReviewed

Τρόφιμα
Νέα προϊόντα - Μάνατζμεντ
Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Καινοτομία (επιχείρηση)
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.