Η ελληνική αγορά κρασιού και οι στρατηγικές εισόδου στην ανερχόμενη αγορά της Κίνας: η περίπτωση της οινοποιίας Μπουτάρη

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Η ελληνική αγορά κρασιού και οι στρατηγικές εισόδου στην ανερχόμενη αγορά της Κίνας: η περίπτωση της οινοποιίας Μπουτάρη

Λαζαρίδης, Παναγιώτης

Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να δώσει σημαντικές πληροφορίες για το επιχειρηματικό περιβάλλον της κινεζικής αγοράς ως προοπτική επέκτασης των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων. Οι ελληνικές επιχειρήσεις κρασιού ερχόμενες αντιμέτωπες με την οικονομική ύφεση, αναζητούν νέες αγορές για την δραστηριοποίηση τους. Στο στόχαστρο των νέων επενδύσεων είναι νέες αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Κίνας, λόγω των τεράστιων δυνατοτήτων ανάπτυξης που προσφέρουν. Αυτές οι δυνατότητες, πηγάζουν από τη ραγδαία οικονομική ανάπτυξη αυτών των αγορών και την αύξηση της ζήτησης οίνου. Επιπλέον, η τρέχουσα έρευνα παρουσιάζει τόσο τα εμπόδια όσο και τις δυσκολίες εισόδου στην αγορά της Κίνας χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια πραγματική ελληνική εταιρία κρασιού που έχει προσπαθήσει να εισέλθει στην αγορά της Κίνας. Η ελληνική οινοποιητική εταιρία είναι η Οινοποιητική Μπουτάρης, η οποία παρά τις δυσκολίες εισήλθε επιτυχώς στην κινεζική αγορά. Τέλος, από την ανάλυση δεν θα απουσιάζουν τα κίνητρα και τα οφέλη από την πραγματοποίηση της ξένης επένδυσης στην Κίνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Εξαγωγές - Ελλάδα
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Οινοποιία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-04


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)