Η ελληνική αγορά κρασιού και οι στρατηγικές εισόδου στην ανερχόμενη αγορά της Κίνας: η περίπτωση της οινοποιίας Μπουτάρη

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Η ελληνική αγορά κρασιού και οι στρατηγικές εισόδου στην ανερχόμενη αγορά της Κίνας: η περίπτωση της οινοποιίας Μπουτάρη

Λαζαρίδης, Παναγιώτης

Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να δώσει σημαντικές πληροφορίες για το επιχειρηματικό περιβάλλον της κινεζικής αγοράς ως προοπτική επέκτασης των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων. Οι ελληνικές επιχειρήσεις κρασιού ερχόμενες αντιμέτωπες με την οικονομική ύφεση, αναζητούν νέες αγορές για την δραστηριοποίηση τους. Στο στόχαστρο των νέων επενδύσεων είναι νέες αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Κίνας, λόγω των τεράστιων δυνατοτήτων ανάπτυξης που προσφέρουν. Αυτές οι δυνατότητες, πηγάζουν από τη ραγδαία οικονομική ανάπτυξη αυτών των αγορών και την αύξηση της ζήτησης οίνου. Επιπλέον, η τρέχουσα έρευνα παρουσιάζει τόσο τα εμπόδια όσο και τις δυσκολίες εισόδου στην αγορά της Κίνας χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια πραγματική ελληνική εταιρία κρασιού που έχει προσπαθήσει να εισέλθει στην αγορά της Κίνας. Η ελληνική οινοποιητική εταιρία είναι η Οινοποιητική Μπουτάρης, η οποία παρά τις δυσκολίες εισήλθε επιτυχώς στην κινεζική αγορά. Τέλος, από την ανάλυση δεν θα απουσιάζουν τα κίνητρα και τα οφέλη από την πραγματοποίηση της ξένης επένδυσης στην Κίνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Εξαγωγές - Ελλάδα
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Οινοποιία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-04


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.