Τα επώνυμα προϊόντα ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες επιθυμίες των καταναλωτών, για προϊόντα που να παρέχουν μια συγκεκριμένη λειτουργία και να έχουν την δυνατότητα να την αποδίδουν σε συνεχή βάση, δίνοντας ένα διαφορετικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η πρόοδος κάθε οικονομίας εξαρτάται από την ικανότητα των επιχειρήσεων της να καλύπτουν τις ανάγκες της εσωτερικής και διεθνής αγοράς έτσι ώστε να προσφέρουν σωστά προϊόντα και υπηρεσίες.
Αυτό εξαρτάται από την ικανότητα τους να δημιουργούν ισχυρές επωνυμίες, ικανές να πετύχουν <<πιστούς>> πελάτες και
διαρκή μερίδια αγοράς. Για το λόγο ότι μόνο αυτές παρέχουν σταθερό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στο πρώτο κεφάλαιο λοιπόν, αναφερόμαστε στον ορισμό της επωνυμίας όπως επίσης
και στα επίπεδα σημασίας της. Στη συνέχεια παρουσιάζουμε
τον κύκλο ζωής ενός Brand name. Θα δούμε επίσης, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της επωνυμίας, τα
οφέλη, τη λειτουργία και τις προσωπικότητες μίας επωνυμίας. Τέλος, θα αναφέρουμε τους λόγους για τους οποίους αναπτύσσονται νέα προϊόντα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, ασχολούμαστε με τα εμπορικά σήματα. Συγκεκριμένα, θα δούμε τι είναι εμπορικό σήμα, καθώς και τα είδη σημάτων. Επίσης, αναφερόμαστε στο 4 δικαίωμα που παρέχει ένα σήμα αλλά και στον τρόπο χρήσης του. Επιπλέον, αναλύουμε και την διαγραφή σήματος όπως και την αστική και ποινική προστασία του σήματος. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται τα αλλοδαπά και κοινοτικά σήματα. Παρουσιάζονται ακόμη και οι αρχές που διέπουν την επωνυμία καθώς, και ορισμένα συστήματα σχηματισμού μιας επωνυμίας.