Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods

Ζαφειρίου, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-02

2017-02


Η διαχείριση κρίσης είναι η εφαρμογή διάφορων στρατηγικών προκειμένου να μπορέσει ένας οργανισμός να διαχειριστεί ένα ξαφνικό και απρόσμενο γεγονός και μάλιστα ένα αρνητικό γεγονός με άσχημες συνέπειες σε διάφορους τομείς (οικονομία, κοινωνία, περιβάλλον, κτλ). Ένα αρνητικό γεγονός μπορεί να προέρχεται είτε από το εξωτερικό περιβάλλον είτε από το εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης. Επιπρόσθετα στη μελέτη γίνεται αναφορά στο θεωρητικό υπόβαθρο της διαχείρισης των κρίσεων γενικά και ειδικότερα της διαχείρισης κρίσεων στον τουρισμό. Παράλληλα επισημαίνεται η σημασία της υιοθέτησης από κάθε οργανισμό, ενός ισχυρού μείγματος διαχείρισης κρίσης και επικοινωνιακής πολιτικής μετά την εκδήλωσή της. Στόχος σε κάθε περίπτωση είναι αρχικά να προληφθούν δυσμενή γεγονότα ή να μετριαστούν κατά το δυνατό οι επιπτώσεις μετά την εκδήλωσή τους.

Δ > Διαχείριση κινδύνου
Ε > Επικοινωνία
Τ > Τουρισμός

Τουρισμός
Διαχείριση κινδύνου
Επικοινωνία

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)