Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods

Ζαφειρίου, Μαρία

Η διαχείριση κρίσης είναι η εφαρμογή διάφορων στρατηγικών προκειμένου να μπορέσει ένας οργανισμός να διαχειριστεί ένα ξαφνικό και απρόσμενο γεγονός και μάλιστα ένα αρνητικό γεγονός με άσχημες συνέπειες σε διάφορους τομείς (οικονομία, κοινωνία, περιβάλλον, κτλ). Ένα αρνητικό γεγονός μπορεί να προέρχεται είτε από το εξωτερικό περιβάλλον είτε από το εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης. Επιπρόσθετα στη μελέτη γίνεται αναφορά στο θεωρητικό υπόβαθρο της διαχείρισης των κρίσεων γενικά και ειδικότερα της διαχείρισης κρίσεων στον τουρισμό. Παράλληλα επισημαίνεται η σημασία της υιοθέτησης από κάθε οργανισμό, ενός ισχυρού μείγματος διαχείρισης κρίσης και επικοινωνιακής πολιτικής μετά την εκδήλωσή της. Στόχος σε κάθε περίπτωση είναι αρχικά να προληφθούν δυσμενή γεγονότα ή να μετριαστούν κατά το δυνατό οι επιπτώσεις μετά την εκδήλωσή τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουρισμός
Διαχείριση κινδύνου
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-02


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)