Ολική ποιότητα στη δημόσια διοίκηση

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Ολική ποιότητα στη δημόσια διοίκηση

Ροδοβίτου, Ευγενία Β.

Ο δημόσιος τομέας διακρίνεται από τον ιδιωτικό τομέα, καθ’ ότι υπάρχει για να εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και μόνο. Τα προβλήματα, όμως, τα οποία τον ταλανίζουν, εδώ και πολλά χρόνια, τα οποία και διακρίναμε σε τρεις κατηγορίες (προβλήματα διοικητικής φύσης, προβλήματα κανονιστικής φύσης και προβλήματα που αφορούν την παροχή υπηρεσιών) καταστούν σαφές ότι απομακρύνουν τον τομέα αυτό από τον στόχο του. Γίνεται, λοιπόν, σαφές ότι η μόνη λύση είναι η επένδυση στη διοίκηση της ολικής ποιότητας. Τα εργαλεία ποιότητας, όπως αναλύθηκαν ανωτέρω, μπορούν να αποφέρουν οφέλη. Τα οφέλη αυτά είναι κατ’ αρχήν εσωτερικά. Ο σωστός προγραμματισμός, σε συνδυασμό με τη χάραξη ορθών στρατηγικών, την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και το συντονισμό των επιμέρους τμημάτων θα επιφέρει αλλαγές, καινοτόμες εφαρμογές, ελαχιστοποίηση τυχόν λαθών, καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία ανάμεσα στο ανθρώπινο δυναμικό. Η ίδια η φιλοσοφία που διαπνέει την ΔΟΠ, μπορεί να δημιουργηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να ανοίξει ο δρόμος για τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης με τις τεχνολογικές και όχι μόνο απαιτήσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Ολική ποιότητα
Δημόσια διοίκηση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-04


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)