Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη

Μαραγκού, Μαρία-Ελένη

Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επηρεάζουν τη ζωή του ανθρώπου σε καθημερινή φάση, είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο. Η μεν διαφήμιση περιλαμβάνει, κυρίως, τον υλικό κόσμο, ενώ η προπαγάνδα στοχεύει στη ιδεολογία που αφορά ιδέες και αξίες. Στην παρούσα εργασία, μέσω της ανάλυσης της σχέσης των δυο αυτών εννοιών και των μέσων που τις διέπουν, σκοπός αποτελεί η σύγκρισή τους ώστε να φανεί ο βαθμός και ο τρόπος επίδρασής τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Επίσης, η εργασία αυτή αναφέρεται στους τρόπους προστασίας για την αποφυγή της παραπλάνησης και της χειραγώγησης του κοινού στο οποίο απευθύνονται.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Ψυχολογικές απόψεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-02


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)