Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη

Μαραγκού, Μαρία-Ελένη

Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επηρεάζουν τη ζωή του ανθρώπου σε καθημερινή φάση, είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο. Η μεν διαφήμιση περιλαμβάνει, κυρίως, τον υλικό κόσμο, ενώ η προπαγάνδα στοχεύει στη ιδεολογία που αφορά ιδέες και αξίες. Στην παρούσα εργασία, μέσω της ανάλυσης της σχέσης των δυο αυτών εννοιών και των μέσων που τις διέπουν, σκοπός αποτελεί η σύγκρισή τους ώστε να φανεί ο βαθμός και ο τρόπος επίδρασής τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Επίσης, η εργασία αυτή αναφέρεται στους τρόπους προστασίας για την αποφυγή της παραπλάνησης και της χειραγώγησης του κοινού στο οποίο απευθύνονται.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Ψυχολογικές απόψεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-02


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.