Mobile web marketing: δυνατότητες, τάσεις και εφαρμογές των εταιριών = Mobile web marketing: opportunities, trends and corporate’s applications

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Mobile web marketing: δυνατότητες, τάσεις και εφαρμογές των εταιριών = Mobile web marketing: opportunities, trends and corporate’s applications

Άμπα, Αναστασία
Αριστερόγλου, Αναστασία

Σύμφωνα με τη μελέτη που διεξάγεται, αφορά μία διερεύνηση ως προς τις υπηρεσίες του Mobile Web Marketing στην Ελλάδα και κατά πόσο σήμερα συμβάλει στην προβολή των επιχειρήσεων. Πρόκειται για την βιβλιογραφική ανασκόπηση άλλων επιστημονικών ερευνών. Πιο αναλυτικά γίνεται παρουσίαση των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ, ενώ στη συνέχεια η μελέτη εστιάζει στις δυνατότητες του Mobile Web Marketing, ως προς τις δυνατότητες που προσφέρει και την απήχηση που έχει στη σύγχρονη εποχή. Έπειτα γίνεται παρουσίαση ως προς τις εταιρικές ιστοσελίδες και εφαρμογές. Η μελέτη ολοκληρώνεται με την προσωπική έρευνα σε δείγμα που κλήθηκε να προσδιορίσει πόσο αξιόπιστο είναι πλέον το Mobile Web Marketing. Όσον αφορά τη μεθοδολογία της παρούσας μελέτης στηρίζεται στην πρωτογενή και στην δευτερογενή έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα είναι ποσοτική, καθώς διεξάγεται με τη βοήθεια ερωτηματολογίου, το οποίο κλήθηκε να απαντήσει ένα δείγμα. Η δευτερογενής έρευνα στηρίζεται στην ανασκόπηση διάφορων προσεγγίσεων άλλων μελετητών, που έχουν δημοσιεύσει τις έρευνες τους σε εγκεκριμένα επιστημονικά περιοδικά. Η εύρεση τους επιτεύχθηκε μέσω της διαδικτυακής μηχανής αναζήτησης Google Scholar.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητά συστήματα επικοινωνίας
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή επικοινωνία
Επιχειρήσεις - Τηλεπικοινωνίες


Ελληνική γλώσσα

2017-02

http://anaktisis.uowm.gr/8930/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.