Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας

Κλήμα, Σοφία-Σταυρούλα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-02

2017-02


Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό αλλά και ευκαιρίες γιατί δεν περιορίζονται στα εθνικά τους σύνορα αλλά απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά. Οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν την επέκταση, βελτιώνουν την προώθηση αλλά και εντείνουν τον ανταγωνισμό γιατί η προσπάθεια της επιχείρησης πρέπει να είναι στο πως θα διακριθεί από το πλήθος των μηνυμάτων που βρίσκονται στο διαδίκτυο. Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει επίσης αλλάξει λόγω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου. Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν συγκρίσεις των προϊόντων τόσο όσον αφορά τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά όσο και τις τιμές. Χρησιμοποιούν επίσης τα κοινωνικά μέσα για να ανταλλάξουν πληροφορίες με τους φίλους τους. Τα νέα μέσα επικοινωνίας ανταγωνίζονται τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας όπως είναι η τηλεόραση. Σκοπός της εργασίας είναι να κατανοηθεί καλύτερα η αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των προϊόντων των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Επιπλέον θα ερευνήσουμε τη σημασία και το ρόλο της αγγλικής γλώσσας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και πως αυτές την χρησιμοποιούν για την προβολή και διαφήμισή τους στο εξωτερικό.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)