Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό αλλά και ευκαιρίες γιατί δεν περιορίζονται στα εθνικά τους σύνορα αλλά απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά. Οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν την επέκταση, βελτιώνουν την προώθηση αλλά και εντείνουν τον ανταγωνισμό γιατί η προσπάθεια της επιχείρησης πρέπει να είναι στο πως θα διακριθεί από το πλήθος των μηνυμάτων που βρίσκονται στο διαδίκτυο.
Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει επίσης αλλάξει λόγω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου. Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν συγκρίσεις των προϊόντων τόσο όσον αφορά τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά όσο και τις τιμές.
Χρησιμοποιούν επίσης τα κοινωνικά μέσα για να ανταλλάξουν πληροφορίες με τους φίλους τους.
Τα νέα μέσα επικοινωνίας ανταγωνίζονται τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας όπως είναι η τηλεόραση.
Σκοπός της εργασίας είναι να κατανοηθεί καλύτερα η αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των προϊόντων των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό.
Επιπλέον θα ερευνήσουμε τη σημασία και το ρόλο της αγγλικής γλώσσας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και πως αυτές την χρησιμοποιούν για την προβολή και διαφήμισή τους στο εξωτερικό.
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)