δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας
Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό αλλά και ευκαιρίες γιατί δεν περιορίζονται στα εθνικά τους σύνορα αλλά απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά. Οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν την επέκταση, βελτιώνουν την προώθηση αλλά και εντείνουν τον ανταγωνισμό γιατί η προσπάθεια της επιχείρησης πρέπει να είναι στο πως θα διακριθεί από το πλήθος των μηνυμάτων που βρίσκονται στο διαδίκτυο.
Η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει επίσης αλλάξει λόγω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου. Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν συγκρίσεις των προϊόντων τόσο όσον αφορά τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά όσο και τις τιμές.
Χρησιμοποιούν επίσης τα κοινωνικά μέσα για να ανταλλάξουν πληροφορίες με τους φίλους τους.
Τα νέα μέσα επικοινωνίας ανταγωνίζονται τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας όπως είναι η τηλεόραση.
Σκοπός της εργασίας είναι να κατανοηθεί καλύτερα η αποτελεσματικότητα των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των προϊόντων των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό.
Επιπλέον θα ερευνήσουμε τη σημασία και το ρόλο της αγγλικής γλώσσας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και πως αυτές την χρησιμοποιούν για την προβολή και διαφήμισή τους στο εξωτερικό.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας
Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.