Βασικός σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η έρευνα σχετικά με την επίδραση των χρωμάτων στην εικόνα μιας επιχείρησης και στην προτίμηση των χρωμάτων ανάλογα με το είδος της επιχείρησης.
Έρευνες αποδεικνύουν ότι υπάρχει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Τα χρώματα μπορούν να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά την συμπεριφορά του καταναλωτή σχετικά με την αγορά ενός προϊόντος, την άποψή του για το ίδιο το προϊόν όπως και τα συναισθήματα του, γι’ αυτό και θεωρούνται βασικός παράγοντας σε διάφορα είδη του μάρκετινγκ, όπως για παράδειγμα το digital marketing.
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα χρώματα για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Το μεγαλύτερο μέρος των οπτικών τους ερεθισμάτων και πληροφοριών περιλαμβάνουν χρώματα. Η σωστή χρήση των χρωμάτων περιέχει τα κατάλληλα μηνύματα και είναι ευχάριστα στην όραση ενώ τα λάθος χρώματα προκαλούν δυσαρέσκεια.
Σαν εργαλείο μάρκετινγκ το χρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο παραπλάνησης και κατεύθυνσης, ενώ σαν λειτουργικό στοιχείο της ανθρώπινης όρασης το χρώμα μπορεί να κεντρίσει την προσοχή, να χαλαρώσει ή να ενοχλήσει, καθώς επίσης και να επηρεάσει την αναγνωσιμότητα ενός κειμένου. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καθώς και την κουλτούρα, το φύλο και την ηλικία της αγοράς στόχου συμπεραίνουμε ότι η χρήση των κατάλληλων χρωμάτων ενισχύει και συνεισφέρει στην επιτυχία μιας διαφήμισης, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.