Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ειδικότερα στις ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η μελέτη και παρουσίαση των τακτικών και της στρατηγικής μάρκετινγκ τα οποία εφαρμόζουν δύο ξενοδοχεία που εδρεύουν στο Νομό Χανίων, το Georgioupolis Resort Aqua Park and Spa και το Santa Helena Beach Resort Hotel.
Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό μέρος και το πρακτικό μέρος με την μελέτη περίπτωσης (Case study). Στο πρώτο μέρος, γίνεται εκτενής αναφορά στη θεωρία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα του τουριστικού-ξενοδοχειακού, με πληροφορίες που λήφθηκαν από την σχετική βιβλιογραφία. Ενώ το δεύτερο μέρος, ολοκληρώθηκε με τη χρήση της μεθόδου μελέτη περίπτωσης, η οποία έγινε με τη βοήθεια και χρήση τόσο των δεδομένων από την πρωτογενή έρευνα, όσο και δευτερογενών πηγών. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συνέντευξη των ιδιοκτητών των δύο ξενοδοχείων και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν έντυπο και διαδικτυακό υλικό που σχετίζεται με το ξενοδοχείο.
Σύμφωνα με την έρευνα, μπορεί να διαπιστωθεί πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται και στις δύο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στους στόχους τους και οι οποίοι έχουν πάντα σαν επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη.
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τουριστικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)