Τουριστικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης δυο ξενοδοχειακών μονάδων στα Χανιά

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Τουριστικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης δυο ξενοδοχειακών μονάδων στα Χανιά

Βουράκη, Μαρία

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ειδικότερα στις ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η μελέτη και παρουσίαση των τακτικών και της στρατηγικής μάρκετινγκ τα οποία εφαρμόζουν δύο ξενοδοχεία που εδρεύουν στο Νομό Χανίων, το Georgioupolis Resort Aqua Park and Spa και το Santa Helena Beach Resort Hotel. Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό μέρος και το πρακτικό μέρος με την μελέτη περίπτωσης (Case study). Στο πρώτο μέρος, γίνεται εκτενής αναφορά στη θεωρία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα του τουριστικού-ξενοδοχειακού, με πληροφορίες που λήφθηκαν από την σχετική βιβλιογραφία. Ενώ το δεύτερο μέρος, ολοκληρώθηκε με τη χρήση της μεθόδου μελέτη περίπτωσης, η οποία έγινε με τη βοήθεια και χρήση τόσο των δεδομένων από την πρωτογενή έρευνα, όσο και δευτερογενών πηγών. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συνέντευξη των ιδιοκτητών των δύο ξενοδοχείων και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν έντυπο και διαδικτυακό υλικό που σχετίζεται με το ξενοδοχείο. Σύμφωνα με την έρευνα, μπορεί να διαπιστωθεί πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται και στις δύο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στους στόχους τους και οι οποίοι έχουν πάντα σαν επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη.

Thesis
NonPeerReviewed

Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.