Τουριστικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης δυο ξενοδοχειακών μονάδων στα Χανιά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τουριστικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης δυο ξενοδοχειακών μονάδων στα Χανιά

Βουράκη, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-05

2017-05


Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και ειδικότερα στις ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η μελέτη και παρουσίαση των τακτικών και της στρατηγικής μάρκετινγκ τα οποία εφαρμόζουν δύο ξενοδοχεία που εδρεύουν στο Νομό Χανίων, το Georgioupolis Resort Aqua Park and Spa και το Santa Helena Beach Resort Hotel. Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό μέρος και το πρακτικό μέρος με την μελέτη περίπτωσης (Case study). Στο πρώτο μέρος, γίνεται εκτενής αναφορά στη θεωρία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα του τουριστικού-ξενοδοχειακού, με πληροφορίες που λήφθηκαν από την σχετική βιβλιογραφία. Ενώ το δεύτερο μέρος, ολοκληρώθηκε με τη χρήση της μεθόδου μελέτη περίπτωσης, η οποία έγινε με τη βοήθεια και χρήση τόσο των δεδομένων από την πρωτογενή έρευνα, όσο και δευτερογενών πηγών. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συνέντευξη των ιδιοκτητών των δύο ξενοδοχείων και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν έντυπο και διαδικτυακό υλικό που σχετίζεται με το ξενοδοχείο. Σύμφωνα με την έρευνα, μπορεί να διαπιστωθεί πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται και στις δύο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στους στόχους τους και οι οποίοι έχουν πάντα σαν επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ

Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τουριστικό μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.