Η διεθνής αγορά υπηρεσιών των συμβουλευτικών εταιριών και η διεθνής ανάλυση της πολυεθνικής επιχείρησης "Cobra Group" στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Η διεθνής αγορά υπηρεσιών των συμβουλευτικών εταιριών και η διεθνής ανάλυση της πολυεθνικής επιχείρησης "Cobra Group" στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά

Μονογυιού, Μαρία

Η εξέλιξη στο χώρο των αγορών, που πραγματοποιούνται τη στιγμή αυτή στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν τις ίδιες δυνατότητες σύλληψης, παραγωγής και διάθεσης προϊόντων με τους Αμερικανούς και Ιάπωνες ανταγωνιστές τους, αφού με την κατάργηση των συνόρων, η Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη μας. Στη σημερινή πραγματικότητα, η κατανόηση της πολυπλοκότητας των διαστάσεων του περιβάλλοντος, δεν είναι πια μυστικό της επιτυχίας μιας επιχείρησης, όπως συνέβαινε κατά το παρελθόν. Το βάρος σήμερα έχει μετατοπιστεί στο στρατηγικό προσανατολισμό και στην υιοθέτηση της σύγχρονης αρχής marketing «ικανοποίηση του καταναλωτή καλύτερα από κάθε ανταγωνιστή». Έτσι, στην πραγματικότητα οι επιχειρήσεις δεν αποτυγχάνουν στον διεθνή χώρο από έλλειψη κατανόησης των πολιτισμικών διαφορών που επικρατούν στις διάφορες χώρες του κόσμου αλλά από έλλειψη στρατηγικής. Συνέπεια αυτών των προβλημάτων είναι, η αδυναμία των επιχειρήσεων να κατορθώνουν να προσδιορίζουν και να εκμεταλλεύονται τις εμπορικές ευκαιρίες στις αγορές του εξωτερικού από την έλλειψη επιβολής μιας ουσιαστικά ανταγωνιστικής παρουσίας. Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει εκείνες τις ικανότητες που απαιτούνται για την κατανόηση του marketing. Έτσι πολλές επιχειρήσεις στρέφονται σε συμβουλευτικές εταιρείες ώστε να βοηθηθούν και να αναπτύξουν καλύτερες τεχνικές marketing για απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς. Σ' αυτήν την εργασία θα παρουσιαστούν το διεθνές marketing υπηρεσιών σε θεωρητικό επίπεδο καθώς επίσης θα γίνει ανάλυση των δραστηριοτήτων μιας συμβουλευτικής εταιρείας «Cobra Group» που αναπτύσσεται στο διεθνή χώρο.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικός προγραμματισμός
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Υπηρεσίες καταναλωτών
Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.