Στην εργασία αναλύεται η διαδικασία κατασκευής του τηλεχειριζόμενου αμαξιδίου, παρατίθεται ο κώδικας που δημιουργήθηκε και το σχέδιο για έμμεση χρήση και εξέλιξη του οχήματος. Το ρομπότ της εργασίας δεν κατασκευάστηκε με σκοπό να εξυπηρετεί μια συγκεκριμένη ανάγκη ή λειτουργία, αλλά κυρίως για την προσέγγιση μιας τέτοιας ιδέας που θυμίζει παιχνίδι μέσω της ρομποτικής. Με την πρόσθεση κατάλληλων εξαρτημάτων και την διόρθωση του ήδη υπάρχοντος προγραμματισμού, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε πολλές εφαρμογές.