Εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην επίλυση του παιχνιδιού Ναρκαλιευτής

Εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην επίλυση του παιχνιδιού Ναρκαλιευτής

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην επίλυση του παιχνιδιού Ναρκαλιευτής

Παντελίδης, Στυλιανός

Thesis
NonPeerReviewed

2017-05


Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η διαδικασία επίλυσης του γνωστού παιχνιδιού «Ναρκαλιευτής» με τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας ραγδαία αναπτυσσόμενος κλάδος της πληροφορικής ο οποίος μελετά τους τρόπους προσομοίωσης της ανθρώπινης νοημοσύνης με τεχνητά μέσα. Αν και ακόμα δεν έχει καταστεί εφικτή η πλήρης προσομοίωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, έχει επιτευχθεί αρκετά μεγάλη πρόοδος και η τεχνητή νοημοσύνη έχει βρει αρκετές εφαρμογές στις δραστηριότητες του ανθρώπου, ακόμα και στην καθημερινότητα του. Για την σχεδίαση και υλοποίηση του αλγορίθμου επίλυσης μελετήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν δυο είδη αλγορίθμων, ο Δυναμικός Προγραμματισμός και οι Άπληστοι Αλγόριθμοι. Με βάση αυτούς αναπτύχθηκε ένας αποδοτικός αλγόριθμος επίλυσης του παιχνιδιού με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Η υλοποίηση του αλγορίθμου έγινε ακολουθώντας την αντικειμενοστραφή σχεδίαση σε γλώσσα προγραμματισμού Java.

Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Τεχνητή νοημοσύνη
Αλγόριθμοι
Πληροφορική

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.