Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εικόνα μάρκας: πώς επηρεάζει η διαχείριση των αρνητικών σχολίων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις την εικόνα μάρκας = Social media and brand image: how does the managing of consumers' negative comments by companies affects brand image

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2017 (EN)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εικόνα μάρκας: πώς επηρεάζει η διαχείριση των αρνητικών σχολίων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις την εικόνα μάρκας = Social media and brand image: how does the managing of consumers' negative comments by companies affects brand image

Πατουλίδης, Βασίλειος Π.

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις γίνεται ολοένα και πιο έντονη λόγω των μεγάλων δυνατοτήτων που προσφέρουν για προβολή χαμηλού κόστους και βελτίωση της εικόνας τους. Από τη φύση τους όμως τα συγκεκριμένα μέσα κρύβουν κινδύνους για τις επιχειρήσεις καθώς το περιεχόμενο που δημοσιεύεται συχνά γίνεται αντικείμενο αρνητικού σχολιασμού από τους χρήστες. Στην παρούσα έρευνα διεξάγεται ανάλυση περιεχομένου του αρνητικού αυτού σχολιασμού στις επίσημες σελίδες επιχειρήσεων του κλάδου των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα στο Facebook. Επίσης, διερευνάται και ο τρόπος απάντησης των εταιρειών στο λεγόμενο NEWOM με σκοπό την κατηγοριοποίηση των στρατηγικών που χρησιμοποιούνται. Οι συγκεκριμένες στρατηγικές αξιολογούνται με βάση τη βιβλιογραφία και παρέχουν χρήσιμα συμπεράσματα για την επίδρασή τους στην εικόνα μάρκας της επιχείρησης.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-06


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)