Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η συγκριτική ανάλυση της μελέτης περίπτωσης της ελληνικής αγοράς καφέ. Επιχειρείται μία έρευνα προκειμένου να γίνει κατανοητό πως κινείται η αγορά του καφέ και σε τι κατάσταση βρίσκονται δύο συγκεκριμένες εταιρείες που προσφέρουν καφέ. Ακόμη γίνεται καταγραφή των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ και του πλαισίου των στρατηγικών που υιοθετούν οι αλυσίδες καταστημάτων καφέ. Πιο αναλυτικά αποτυπώνονται οι στρατηγικές και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι αλυσίδες καταστημάτων καφέ, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους και να μπορούν να κατακτούν το όραμα τους. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής πραγματοποιείται μία δευτερογενής έρευνα, όπου προσδιορίζονται οι στρατηγικές και η οικονομική κατάσταση της αλυσίδας καταστημάτων καφέ Μικέλ και Coffe Island.
Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας συνέβαλαν στοιχεία τόσο της ελληνικής όσο και της ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας.