Αντικειμενικές δυσκολίες εισαγωγής νέων προϊόντων στην αγορά λόγω κρίσης

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αντικειμενικές δυσκολίες εισαγωγής νέων προϊόντων στην αγορά λόγω κρίσης

Ιωαννίδης, Θεόδωρος Ι.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017

2017


Στόχος και φιλοδοξία κάθε επιχείρησης, ειδικά στις μέρες μας και σε περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης, είναι πρωταρχικά η βιωσιμότητα της και κατ’ επέκταση η μεγιστοποίηση των κερδών της. Η εφαρμογή μοντέλων ανάπτυξης νέων προϊόντων αποτελεί μια πηγή ανανέωσης για τις επιχειρήσεις, οι οποίες έρχονται όλο και περισσότερο αντιμέτωπες με την αύξηση του ανταγωνισμού. Ο προγραμματισμός κάθε επιχείρησης διαμορφώνεται μέσα από μια σειρά από μηχανισμούς και πολιτικές που ακολουθεί. Σκοπός του προγραμματισμού είναι η καλύτερη οργάνωση και λειτουργία της επιχείρησης για να μπορέσουν να της δοθούν οι δυνατότητες που θα την βοηθήσουν να επιβιώσει και να διαδραματίσει ίσως έναν ηγετικό ρόλο στον κλάδο της. Ο ρόλος της λήψεως αποφάσεων είναι από τους πιο καίριους παράγοντες που προσδιορίζουν την πορεία και το μέλλον που μπορεί να έχει μια οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν ένα καλομελετημένο στρατηγικό σχεδιασμό έχουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας σε σχέση με τις επιχειρήσεις που δεν εφαρμόζουν και δεν έχουν στρατηγικούς προσανατολισμούς, αλλά αντιδρούν παθητικά στις μεταβολές του περιβάλλοντος. Η στρατηγική περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες, που είναι απαραίτητες για να φθάσουν αγαθά και υπηρεσίες στον καταναλωτή, είναι η «γέφυρα μεταξύ παραγωγής και κατανάλωσης». Δηλαδή, κατευθύνει και διευθύνει τη ροή αγαθών και υπηρεσιών στον καταναλωτή. Δεν είναι η σχεδίαση και η παραγωγή αγαθών, αλλά ο εγκέφαλος στη λήψη αποφάσεων, που επηρεάζουν και κατευθύνουν τέτοιες ενέργειες. Αυτός είναι και ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας έρευνας. Επιχειρείται καταρχήν να διαπιστωθεί ο ρόλος της λήψης αποφάσεων και η εισαγωγή νέων προϊόντων βάση της στρατηγικής στην σύγχρονη επιχείρηση και εν μέσω σφοδρής οικονομικής κρίσης.

Λ > Λήψη αποφάσεων
Π > Προϊόντα
Ε > Επιχειρηματικά σχέδια

Προϊόντα
Λήψη αποφάσεων
Επιχειρηματικά σχέδια

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)