Event marketing: η περίπτωση της Redbull

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Event marketing: η περίπτωση της Redbull

Μπαξεβάνη, Ελένη

Η εργασία αποτελεί την προσπάθεια ανάλυσης του event marketing και αποσκοπεί στην επεξήγηση πολλών πιθανών ερωτημάτων σε σχέση με το event. Αρχικά θα αναφερθούμε στην δημιουργία, το ιστορικό υπόβαθρο και την ουσιαστική ανάλυση του event με βάση τον ορισμό του και τις κατηγορίες στις οποίες χωρίζεται. Στη συνέχεια θα εξετάσουμε σε ένα πιο ειδικό επίπεδο το event marketing αναλύοντας τον στρατηγικό σχεδιασμό του, τις ενέργειες προώθησης του, τα βασικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά τα οποία οδηγούν σε ένα πετυχημένο event marketing. Αργότερα θα εμβαθύνουμε στην περίπτωση της Redbull, μελετώντας την εταιρεία, την ιστορία της και γενικότερα τα θέματα της εργασίας όπως υλοποιούνται από τη συγκεκριμένη επωνυμία. Κλείνοντας η εργασία ασχολείται ειδικότερα με το event marketing ενός από τα πιο εντυπωσιακά event της Redbull, το Redbull Stratos. Αναλύουμε τους κυριότερους στόχους του, το χρονοδιάγραμμα που ακολούθησαν για τη διεκπεραίωση του event, της στρατηγικές marketing που ακολούθησαν, την απήχηση που είχε στα social media και τέλος το μήνυμα το οποίο ήθελε να περάσει η εταιρεία στον κόσμο.

Thesis
NonPeerReviewed

Events management
Στρατηγικός προγραμματισμός
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-11


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)