Event marketing: η περίπτωση της Redbull

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Event marketing: η περίπτωση της Redbull

Μπαξεβάνη, Ελένη

Η εργασία αποτελεί την προσπάθεια ανάλυσης του event marketing και αποσκοπεί στην επεξήγηση πολλών πιθανών ερωτημάτων σε σχέση με το event. Αρχικά θα αναφερθούμε στην δημιουργία, το ιστορικό υπόβαθρο και την ουσιαστική ανάλυση του event με βάση τον ορισμό του και τις κατηγορίες στις οποίες χωρίζεται. Στη συνέχεια θα εξετάσουμε σε ένα πιο ειδικό επίπεδο το event marketing αναλύοντας τον στρατηγικό σχεδιασμό του, τις ενέργειες προώθησης του, τα βασικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και τα χαρακτηριστικά τα οποία οδηγούν σε ένα πετυχημένο event marketing. Αργότερα θα εμβαθύνουμε στην περίπτωση της Redbull, μελετώντας την εταιρεία, την ιστορία της και γενικότερα τα θέματα της εργασίας όπως υλοποιούνται από τη συγκεκριμένη επωνυμία. Κλείνοντας η εργασία ασχολείται ειδικότερα με το event marketing ενός από τα πιο εντυπωσιακά event της Redbull, το Redbull Stratos. Αναλύουμε τους κυριότερους στόχους του, το χρονοδιάγραμμα που ακολούθησαν για τη διεκπεραίωση του event, της στρατηγικές marketing που ακολούθησαν, την απήχηση που είχε στα social media και τέλος το μήνυμα το οποίο ήθελε να περάσει η εταιρεία στον κόσμο.

Thesis
NonPeerReviewed

Events management
Στρατηγικός προγραμματισμός
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017-11


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.