Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης της επιχείρησης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης της επιχείρησης

Τζαφέρης, Λεωνίδας

Στην πτυχιακή εργασία αναφέρονται εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter, Facebook, YouTube, Blogger και LinkedIn τα οποία λειτουργούν σαν πλατφόρμες συνεργασίας των εκάστοτε πελατών με τις επιχειρήσεις. Κύριο πεδίο δραστηριότητας, των προαναφερθέντων μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι, η επικοινωνία (μέσω της υψηλής τεχνολογίας του τομέα της πληροφορικής), η οποία φέρνει κοντά τις επιχειρήσεις, συνδέοντας τους πελάτες με χρήσιμες πληροφορίες και δημιουργούν νέες τάσεις στην αγορά, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο το εμπορικό σήμα κάθε επιχείρησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα τους, ο τρόπος της σωστής προώθησης της επιχείρησης μέσω αυτών, τα κρίσιμα σημεία της χρήσης τους από μια επιχείρηση, καθώς επίσης και οι παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης στη σύγχρονη αγορά. Τέλος, εξηγείται το marketing plan που ακολούθησε ο όμιλος Φειδάκη στην εαρινή του καμπάνια, με σκοπό την προώθηση της επιχειρηματικής του δραστηριότητας μέσω της δημιουργίας των προσωπικών του σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Επιχειρηματικότητα
Κοινωνικά δίκτυα
Επιχειρηματικά σχέδια

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.