Πρακτικές βελτίωσης αεροδυναμικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτων αγώνων ταχύτητας

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Πρακτικές βελτίωσης αεροδυναμικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτων αγώνων ταχύτητας

Τζιντόλι, Οριέντ Ε.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017

2017


Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να κατανοήσουμε τις βασικές αρχές της αεροδυναμικής πάνω στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Οι αγωνιστικές κατηγορίες αυτοκινήτων που θα ασχοληθούμε είναι οι εξής: Formula 1, το Γερμανικό πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM), το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλι (WRC) και το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) που εμπεριέχει το Le Mans και άλλους γνωστούς αγώνες αντοχής. Η κάθε κατηγορία είναι ξεχωριστή και έχει η κάθε μια τις δικές τις αεροδυναμικές ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις. Έπειτα θα αναλύσουμε τις αεροδυναμικές συνθήκες που καλούνται να τρέξουν τα αγωνιστικά. Τις απαιτήσεις επιδόσεων που χρειάζονται σε κάθε κατηγορία αλλά και πίστα. Τέλος θα αναφερθούμε στις πρακτικές βελτίωσης και σε τι πόσο επηρεάζουν αυτές τον σχεδιασμό ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Στόχος είναι να κατανοήσουμε μέσα από εικόνες και σχήματα γιατί συμβαίνουν ορισμένα φαινόμενα αεροδυναμικής και πού χρειάζονται όλα αυτά τα αεροδυναμικά σχήματα, οι αεροδυναμικές τομές και τα πτερύγια.

Α > Αυτοκίνητα

Αυτοκίνητα

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)