Πρακτικές βελτίωσης αεροδυναμικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτων αγώνων ταχύτητας

Πρακτικές βελτίωσης αεροδυναμικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτων αγώνων ταχύτητας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πρακτικές βελτίωσης αεροδυναμικών χαρακτηριστικών αυτοκινήτων αγώνων ταχύτητας

Τζιντόλι, Οριέντ Ε.

Thesis
NonPeerReviewed

2017


Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να κατανοήσουμε τις βασικές αρχές της αεροδυναμικής πάνω στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Οι αγωνιστικές κατηγορίες αυτοκινήτων που θα ασχοληθούμε είναι οι εξής: Formula 1, το Γερμανικό πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM), το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλι (WRC) και το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) που εμπεριέχει το Le Mans και άλλους γνωστούς αγώνες αντοχής. Η κάθε κατηγορία είναι ξεχωριστή και έχει η κάθε μια τις δικές τις αεροδυναμικές ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις. Έπειτα θα αναλύσουμε τις αεροδυναμικές συνθήκες που καλούνται να τρέξουν τα αγωνιστικά. Τις απαιτήσεις επιδόσεων που χρειάζονται σε κάθε κατηγορία αλλά και πίστα. Τέλος θα αναφερθούμε στις πρακτικές βελτίωσης και σε τι πόσο επηρεάζουν αυτές τον σχεδιασμό ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου. Στόχος είναι να κατανοήσουμε μέσα από εικόνες και σχήματα γιατί συμβαίνουν ορισμένα φαινόμενα αεροδυναμικής και πού χρειάζονται όλα αυτά τα αεροδυναμικά σχήματα, οι αεροδυναμικές τομές και τα πτερύγια.

Αυτοκίνητα

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.