δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης
Λαφάρα, Ανθία
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δύο σύγχρονοι όροι που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους εμπορικών συναλλαγών και ψυχαγωγίας αντίστοιχα.
Το μάρκετινγκ βοηθά τις εταιρίες να προωθήσουν τα προϊόντα τους, ενισχύοντας την φήμη και την πελατεία τους με απώτερο σκοπό το κέρδος. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας του μάρκετινγκ σε ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, οδήγησε τις εταιρίες να εφαρμόζουν και να ακολουθούν τακτικές που συμβαδίζουν με την εποχή.
Ένα εργαλείο του μάρκετινγκ με έντονη διαδραστικότητα μεταξύ των χρηστών είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει συμβάλει στην ταχεία εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ, social media) και στη συνεχή αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, πράγμα που δείχνει τόσο την ανάγκη των ατόμων για επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων, όσο και των επιχειρήσεων για την προώθηση των προϊόντων τους.
Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων χαρακτηρίζεται ως η πιο σύγχρονη και αποτελεσματική μέθοδος, διότι είναι ένα επιπλέον κανάλι επικοινωνίας εύκολο, γρήγορο και δωρεάν ειδικά σε μια εποχή οικονομικής λιτότητας όπως η σημερινή.
Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να γίνει κατανοητό το πώς χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ οι εταιρίες σήμερα για την προώθηση των προϊόντων τους και συγκεκριμένα μέσω των social media (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram). Αφορμή, αποτέλεσε η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας του μάρκετινγκ για την επέκταση προϊόντων και υπηρεσιών των εταιριών εκτός συνόρων, αλλά και η θέληση των ανθρώπων για επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων μέσω διαδικτύου.
Για την ανάδειξη των τρόπων λειτουργίας του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω των social media έγινε μελέτη περίπτωσης δύο εταιριών, εστιάζοντας στα προφίλ τους σε Facebook, YouTube, Twitter και Instagram, Στόχος μας ήταν να μελετήσουμε την επικοινωνιακή στρατηγική που ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και να αναδείξουμε τα θετικά και αρνητικά στοιχεία.. Η έρευνα βασίστηκε στο διαφορετικό αριθμό χρηστών της κάθε εταιρίας στα social media, στα θετικά-αρνητικά σχόλια που δέχεται η κάθε εταιρία από τους χρήστες της, στη διάθεση για δημιουργία νέων προϊόντων και στις προσφορές/διαγωνισμούς που οργανώνουν μέσω αναρτήσεων.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.