Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing and social media: case study

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης = Digital marketing and social media: case study

Πατσακίδη, Στέλλα

Στόχος της επιστημονικής εργασίας είναι η παρουσίαση της εξέλιξης του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το πέρασμα των χρόνων και κυρίως ο τρόπος που αυτό μετεξελίχθηκε έπειτα από την εμφάνιση του διαδικτύου. Ακόμα, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα αναλύεται η νέα μορφή του παραδοσιακού μάρκετινγκ δηλαδή το ψηφιακού μάρκετινγκ. Επίσης, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο νομοθετικό πλαίσιο που πρέπει να περικλείει την ανάπτυξη ενεργειών μάρκετινγκ στο διαδίκτυο γενικότερα και στα κοινωνικά μέσα ειδικότερα. Επιπρόσθετα, για να κατανοηθεί πλήρως η έννοια και η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ θα γίνει μια λεπτομερής ανάπτυξη των στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και των περαιτέρω ψηφιακών εφαρμογών που αυτό συμπεριλαμβάνει. Με τον όρο ψηφιακές εφαρμογές εννοούμε τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης και αμφίδρομης επικοινωνίας που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση για να προσεγγίσει τους πελάτες της. Τέτοιου είδους εφαρμογές είναι οι μηχανές αναζήτησης, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου οι κινητές συσκευές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην συνέχεια, θα δοθεί έμφαση στα εργαλεία που παρέχουν οι νέες εφαρμογές και των τρόπων που μπορεί ο υπεύθυνος να της αξιοποιήσει σωστά για το συμφέρον της επιχείρησης. Επιπλέον, μέσα από την ανάλυση των νέων ψηφιακών εργαλείων προκύπτει η ανάγκη εύρεσης μεθόδων που οι υπεύθυνοι θα μπορούν να μετρούν την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μάρκετινγκ που ανέπτυξαν. Στην παρούσα εργασία μελετάμε εργαλεία ανάλυσης για ενέργειες κινητού μάρκετινγκ, διαδικτυακές ενέργειες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, για να γίνουν κατανοητά όλα τα παραπάνω στο πρακτικό κομμάτι χρησιμοποιείται ως μεθοδολογική έρευνα η μελέτη περιπτώσεων ψηφιακών εκστρατειών όπως η βραβευμένη καμπάνια της Under Armour I WILL WHAT I WANT αλλά και μια καμπάνια που έχει συμπεριληφθεί σε λίστες με τις χειρότερες εκστρατείες όλων των εποχών, εκείνη της μπύρας Bud Light #upforwhatever.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ψηφιακή επικοινωνία


Ελληνική γλώσσα

2017

http://anaktisis.uowm.gr/9507/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.