Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην διερεύνηση των χαρακτηριστικών της διαδικτυακής διαφήμισης και της διαμόρφωσης ιστοσελίδας. Σε πρώτη φάση γίνεται παρουσίαση της ευρύτερης έννοιας της διαφήμισης που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου και της συμβολής της στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων και στην μεγιστοποίηση του τζίρου τους. Απώτερος σκοπός της μελέτης είναι να αξιολογηθεί πόσο η διαδικτυακή διαφήμιση έχει επιφέρει θετικές επιδράσεις στην προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών των επιχειρήσεων. Για να πλαισιωθεί το παρόν θέμα παρουσιάζονται αποτελέσματα από άλλες επιστημονικές έρευνες που διερευνούν την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης. Έπειτα, προσδιορίζονται τα χαρακτηριστικά της προσωπικής έρευνας ως προς την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε. Στη συνέχεια γίνεται παρουσίαση των αποτελεσμάτων της προσωπικής έρευνας, η οποία αφορά στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και της ιστοσελίδας συγκεκριμένων επιχειρήσεων.
Ως προς τη μέθοδο έρευνας που ακολουθήθηκε αφορά τόσο την πρωτογενή όσο και τη δευτερογενή. Ουσιαστικά, η δευτερογενής έρευνα βασίζεται στην καταγραφή στοιχείων που συνάδουν με το θέμα από άλλες επιστημονικές μελέτες της διεθνούς αρθρογραφίας. Η εύρεση τους επιτεύχθηκε μέσω της μηχανής αναζήτησης Google Scholar. Όσο για την πρωτογενή έρευνα βασίζεται στην ποιοτική μέθοδο έρευνας μέσω συνέντευξης εταιρειών που κατασκευάζουν ιστοσελίδες. Πρόκειται για μία έρευνα που σχετίζεται με την αξιοποίηση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους και την συμβολή της προσωπικής ιστοσελίδας των επιχειρήσεων στην μεγιστοποίηση του τζίρου τους.
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)