Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς και η χρήση των κοινωνικών δικτύων = Crisis management in businesses and organizations and the use of social media
Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς και η χρήση των κοινωνικών δικτύων = Crisis management in businesses and organizations and the use of social media
Η διαχείριση κρίσεων όλων των ειδών, από επιχειρήσεις, είτε είναι μικρές είτε μεγαλύτερες, είναι ζωτικής σημασίας για το όνομα και την πορεία του κάθε οργανισμού. Μια πολύ σοβαρή και μεγάλη κρίση η οποία δεν θα αντιμετωπιστεί σωστά, άμεσα και με όλους τους δυνατούς τρόπους, μπορεί να στοιχήσει μέχρι και τη “ζωή” ολόκληρης επιχείρησης. Κρίση είναι οτιδήποτε μπορεί να επηρεάσει σημαντικά έναν οργανισμό. Επομένως, ο κάθε οργανισμός θα πρέπει να έχει φροντίσει ώστε να υπάρχει ένα πλάνο το οποίο θα ακολουθήσουν μόλις ξεσπάσει μια κρίση. Υπεύθυνοι για όλα αυτά είναι μια ομάδα διαχείρισης κρίσεων που πρέπει και οφείλει να έχει κάθε οργανισμός. Ταυτόχρονα θα εξετάσουμε ένα πολύ σύγχρονο μέσον τεχνολογίας, τα κοινωνικά δίκτυα. Θα μελετήσουμε το κατά πόσο μπορούν να συνεισφέρουν και να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των κρίσεων. Σκοπός λοιπόν της συγκεκριμένες πτυχιακής εργασίας με θέμα «Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς και τα κοινωνικά δίκτυα», είναι να διερευνηθεί το κατά πόσο οι ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media ώστε να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις όποιες κρίσεις ανακύπτουν και κατ' επέκταση, να είναι ανθεκτικές ως προς τις κρίσεις αυτές στο μέλλον.
Δ > Διαχείριση κινδύνου
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ε > Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαχείριση κινδύνου
Κοινωνικά δίκτυα
Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)