Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προεκλογική καμπάνια: το παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών 2016

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προεκλογική καμπάνια: το παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών 2016

Ψωμιάδης, Παναγιώτης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017

2017


Η εργασία μας έχει ώς στόχο να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν εισβάλλει στον χώρο της πολιτικής και κατά πόσο τα πολιτικά κόμματα χρησιμοποιούν τα ΜΚΔ κατά την διάρκεια της προεκλογικής τους εργασίας. Για να ανταπεξέλθουμε σε αυτόν τον προβληματισμό, αρχικά θα πρέπει να καταλάβουμε με ποιόν τρόπο λειτουργεί ένα δημοκρατικό καθεστώς και γιατί οι πολιτικοί αρχηγοί των κομμάτων θα πρέπει να δώσουν τόσο μεγάλη βάση στον να διαμορφώσουν την εικόνα τους απέναντι στους ψηφοφόρους τους αλλά και το πώς και τα ποια μέσα θα χρησιμοποιήσουν για να επιτύχουν τον στόχο τους αυτό. Στην συνέχεια θα επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον μας στον τρόπο με τον οποίο το διαδίκτυο και συγκεκριμένα τα ψηφιακά μέσα και τα ΜΚΔ έχουν εισβάλλει στην καθημερινότητα του πολίτη. Θα εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες χρησιμοποιούν τα ΜΚΔ για να ενημερωθούν για τις πολιτικές εξελίξεις της κοινωνίας τους αλλά και το πως οι ίδιοι οι πολιτικοί τα αφομοιώνουν ως εργαλεία επικοινωνίας μεταξύ αυτών και των ψηφοφόρων, κυρίως κατά την διάρκεια μια προεκλογικής εκστρατείας. Για το λόγο αυτό θα πάρουμε ως «ζωντανό» παράδειγμα τις εκλογές των ΗΠΑ στης 8 Νοεμβρίου 2016, για να διερευνήσουμε τον τρόπο με τον οποίο τα πολιτικά κόμματα της χώρας αυτής αξιοποίησαν τα ΜΚΔ για το πολιτικό τους συμφέρον αλλά και τον ρόλο τον οποίον αυτά έπαιξαν, στο να διαμορφώσουν οι υποψήφιοι μια υγιή προεκλογική καμπάνια.

Π > Πολιτική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα

Κοινωνικά δίκτυα
Πολιτική

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)