Στην παρούσα εργασία λόγος γίνεται για τα είδη του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το email marketing, το μάρκετινγκ μέσω μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών. Επίσης, αναλύονται τεχνικές με τις οποίες πραγματοποιούνται εκστρατείες ψηφιακές, μέσω facebook, twitter αλλά και μέσω του pinterest. Τέλος, μελετώνται πραγματικές περιπτώσεις εταιρειών οι οποίες ακολούθησαν καμπάνιες ψηφιακές στο εξωτερικό.
Ψ > Ψηφιακές επικοινωνίες
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ψηφιακές επικοινωνίες
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)