Ψηφιακό μάρκετινγκ και καινοτόμες εκστρατείες = Digital marketing and innovative campaigns

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακό μάρκετινγκ και καινοτόμες εκστρατείες = Digital marketing and innovative campaigns

Αϊβαζιάν, Δαυίδ

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017

2017


Στην παρούσα εργασία λόγος γίνεται για τα είδη του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το email marketing, το μάρκετινγκ μέσω μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών. Επίσης, αναλύονται τεχνικές με τις οποίες πραγματοποιούνται εκστρατείες ψηφιακές, μέσω facebook, twitter αλλά και μέσω του pinterest. Τέλος, μελετώνται πραγματικές περιπτώσεις εταιρειών οι οποίες ακολούθησαν καμπάνιες ψηφιακές στο εξωτερικό.

Ψ > Ψηφιακές επικοινωνίες
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ψηφιακές επικοινωνίες

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.