Προώθηση πολιτισμικού προϊόντος μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας: μελέτη περίπτωσης Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Προώθηση πολιτισμικού προϊόντος μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας: μελέτη περίπτωσης Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Κηπουρού, Θεοδώρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-09

2017-09


Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προβολή των πολιτισμικών προϊόντων και συμβάλλουν στη διατήρηση και συνέχιση της πολιτισμικής κληρονομιάς. Η εργασία αναφέρεται στο γενικότερο πλαίσιο των πολυμέσων, στην τεχνολογίας ως εκπαιδευτικό εργαλείο και υποστηρικτή της πολιτιστικής κληρονομιάς, στην πορεία των μουσείων για την πιο σύγχρονη εικονική μορφή τους, στην βιομηχανία και το μάρκετινγκ του πολιτισμού και στην εικονική πραγματικότητα. Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες τεχνολογίες και πως αυτές εφαρμόζονται στον πολιτισμό και ειδικότερα στα μουσεία. Αυτό υλοποιείται μέσω της εικονικής περιήγησης στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, με την χρήση του Google Camera και του Kolor. Συμπερασματικά, τεχνολογία και πολιτισμός είναι δύο έννοιες που μπορούν να πορευτούν παράλληλα, πόσο μάλλον στην περίπτωση μας, που όχι μόνο θα έχει μεγαλύτερη προβολή το εν λόγω μουσείο και θα λειτουργήσει σαν πόλος έλξης για τους θεατές, αλλά θα βοηθήσει και στην εξάπλωση της πολιτισμικής του ταυτότητας.

Μ > Μουσεία
Π > Πολιτιστική κληρονομιά
Π > Πολιτιστική πολιτική
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Πληροφορική - Τεχνολογία
Πολιτιστική κληρονομιά
Πολιτιστική πολιτική
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Μουσεία

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)