Στρατηγικές προβολής στα social media ελληνικών επιχειρήσεων : Μέτρηση της αποδοτικότητας τους

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικές προβολής στα social media ελληνικών επιχειρήσεων : Μέτρηση της αποδοτικότητας τους

Τσιγγερλιώτης, Δήμος

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια ευρεία συλλογή ψηφιακών πλατφορμών που έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν και επικοινωνούν. Η εργασία αυτή έχει ως κύριο σκοπό την μελέτη και καταγραφή των στρατηγικών προβολής των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της είναι να παρουσιαστούν τα χαρακτηριστικά, τα οφέλη και οι κατηγορίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, η μελέτη στοχεύει στο να γνωστοποιήσει τον τρόπο μέτρησης της αποδοτικότητας των μέσων αυτών. Ωστόσο, ο κύριος σκοπός της εν λόγω εργασίας στηρίζεται στην προσωπική έρευνα σχετικά με την διερεύνηση των στρατηγικών προβολής της εταιρείας Starbucks στο προφίλ της στο Facebook. Με άλλα λόγια, μέσα από την έρευνα αυτή στοχεύουμε στο να διερευνήσουμε τη συχνότητα με την οποία αλληλεπιδρούν οι καταναλωτές στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook (likes, shares, comments), τις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία στο προφίλ της Starbucks στο Facebook, την επίδραση των στρατηγικών επικοινωνίας στην αλληλεπίδραση των καταναλωτών (likes, shares, comments) και τη συχνότητα χρήσης hashtag και mention στις δημοσιεύσεις της Starbucks στο Facebook. Για την επίτευξη των στόχων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ανάλυση περιεχομένου στις αναρτήσεις της εταιρείας Starbucks στο Facebook. Ως προς τα αποτελέσματα της εν λόγω μελέτης μπορεί να αναφερθεί ότι οι περισσότερες δημοσιεύσεις της εταιρείας Starbucks εφαρμόζουν τις στρατηγικές ενημέρωσης σχετικά με το προϊόν, τη προώθησης πωλήσεων και την ψυχαγωγία. Υπάρχει διαφορά στους μέσους όρους των likes και share σε σχέση με στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιηθήκαν. Παρατηρείται πως η στρατηγική προώθηση πωλήσεων έχει κατά μέσο όρο τα περισσότερα likes, ενώ η στρατηγική της ψυχαγωγίας τα περισσότερα shares.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Κοινωνικά δίκτυα
Ψηφιακή επικοινωνία


Ελληνική γλώσσα

2017-11

http://anaktisis.uowm.gr/9567/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.