Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter

Δομούζη, Βενετία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017

2017


Στη σημερινή εποχή, η χρήση των κοινωνικών δικτύων έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη, λόγω της αυξανόμενης ανάπτυξης της τεχνολογίας. Τόσο οι επιχειρήσεις κάνουν πλέον χρήση των κοινωνικών δικτύων, για να προβάλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, όσο και οι καταναλωτές, αντίστοιχα, για να υποβληθούν σε κάποια αγορά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές και η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα είναι αμφίδρομη, και όχι μονόδρομη όπως στα παραδοσιακά μέσα. Στην παρούσα εργασία σκοπός είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των φοιτητών του ΤΕΙ Καστοριάς, σχετικά με τις διαφημίσεις στο Twitter. Οι στόχοι της έρευνας είναι η διερεύνηση της συχνότητας του διαδικτύου και του Twitter ειδικότερα από τους φοιτητές του ΤΕΙ Καστοριάς, η διερεύνηση του σκοπού χρήσης του Twitter, η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών σχετικά με τη χρησιμότητα των διαφημίσεων στο Twitter, η μελέτη του βαθμού στον οποίο επηρεάζεται η αγοραστική τους συμπεριφορά από τις διαφημίσεις στο Twitter και η μελέτη ανάκλησης του σήματος των επιχειρήσεων που διαφημίζονται στο Twitter, από τους φοιτητές. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο κάνει μια εισαγωγή στα κοινωνικά δίκτυα δίνοντας κάποιους ορισμούς γι’ αυτά, και ακόμα ποια είναι τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα. Εκτός αυτού, αναφέρεται η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις επιχειρήσεις, όπως και το μάρκετινγκ, όπως αυτό χρησιμοποιείται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η διαφήμιση, όπως αυτή χρησιμοποιείται στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το You tube, το Instagram, το Linkedin και πιο αναλυτικά στο επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται η διαφήμιση στο Twitter. Συγκεκριμένα γίνεται μια παρουσίαση του δικτύου, όπως για παράδειγμα η ίδρυσή του, η χρήση του και οι λειτουργίες του. Έπειτα αναφέρεται η δημοτικότητά του δικτύου στους χρήστες του και τα έσοδα που έχει από τις διαφημίσεις. Αναλυτικότερα, στο επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται η διαφήμιση των επιχειρήσεων στο Twitter και πιο συγκεκριμένα οι τρόποι, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για να επιτευχθεί η διαφήμιση σε αυτό. Παράλληλα, περιγράφεται πως το Twitter χρησιμοποιείται ως εργαλείο marketing και ως διαφημιστικό εργαλείο και επίσης οι απόψεις των χρηστών για τη διαφήμιση στο Twitter.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαφήμιση

Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.