Συνεργασία και συνδρομή στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης των τμημάτων δημοσίων σχέσεων & μάρκετινγκ στην αύξηση του κύκλου εργασιών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συνεργασία και συνδρομή στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης των τμημάτων δημοσίων σχέσεων & μάρκετινγκ στην αύξηση του κύκλου εργασιών

Μακρή, Αγγελική
Καλύνη, Όλγα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018-05

2018-05


Στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα η οικονομική ύφεση έχει κάνει αισθητή την παρουσία της σε όλους τους τομείς της ιδιωτικής και δημόσιας ζωής. Έτσι, η οικονομική κρίση μαζί με άλλους παράγοντες έχουν δημιουργήσει κατά καιρούς προβλήματα στις ελληνικές επιχειρήσεις, τα οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν άμεσα και αποτελεσματικά τα τμήματα Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ. Η εργασία επιχειρεί να σκιαγραφήσει τα αποτελέσματα της συνεργασίας των τμημάτων Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ στην αύξηση του κύκλου εργασίων μιας επιχείρησης. Έτσι βασιζόμενες στην υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάγοντας δευτερογένη έρευνα στα πρώτα κεφάλαια της εργασίας μελητήσαμε τους στόχους των τμημάτων Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων, το ρόλο του υπεύθυνου Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και την αναγκαιότητα της εφαρμογής του εσωτερικού Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων σε μία επιχείρηση. Στο τελευταίο τμήμα της εργασίας διεξήχθη πρωτογενής ποσοτική έρευνα με τη μέθοδο της συνέντευξης, η οποία έγινε σε τέσσερις ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες διαθέτουν τμήματα Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η συνεργασία των τμημάτων Δημοσίων Σχέσεων και Μάρκετινγκ έχει καταφέρει να αυξήσει τον κύκλο εργασιών κατά 65%, αφού οι στόχοι των τμημάτων επιτυγχάνονται κατά μέσο όρο σε ποσοστό 81% και στις τέσσερις επιχείρησεις, οι οποίες διέφεραν σημαντικά ως προς το είδος τους, αλλά όχι ως προς τους στόχους που τίθονταν από τα τμήματα Μάρκετιγνκ και Δημοσιών Σχέσεων. Οι ερευνήτριες πέραν των άλλων συμπερασμάτων που παρατίθενται στο τέλος της εργασίας κατέληξαν στο συμπέρασμα-πρόταση ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης των ενεργείων που ασκούν τα τμήματα αναφορικά με τη χρήση του διαδικτύου, καθώς κρίνεται πως στο τελευταίο, συγκεντρώνεται όλο και μεγαλύτερο το ενδιαφέρον απ’όλες τις ηλικιακές ομάδες του αγοραστικού κοινού.

Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός

Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)