Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την παιδική διαφήμιση και την εξέλιξη της διαφήμισης από τη δεκαετία του 1990 μέχρι και σήμερα. Πιο συγκεκριμένα θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι διαφημίσεις στα παιδιά, το πως τις αντιλαμβάνονται τα παιδιά αλλά και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται μία παιδική διαφήμιση και τις τεχνικές που ακολουθούν οι διαφημιστές για να έχει επιτυχία. Επίσης θα παρουσιάσουμε τις αρνητικές και τις θετικές επιπτώσεις των παιδικών διαφήμισεων στα παιδιά αλλά και την διαφορετική επίδραση που έχουν ανάλογα με το φύλο του παιδιού. Θα επικεντρωθούμε στα προβλήματα που δημιουργεί η τηλεόραση στα παιδιά, όπως η παιδική παχυσαρκία, και θα παρουσιάσουμε τρόπους με τους οποίους οι γονείς θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα αυτά. Τέλος θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας, η οποία διεκπαιρεώθηκε με την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου και θα αναλύσουμε, μέσω κάποιων κριτηρίων που προέκυψαν από το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας, παιδικές διαφημίσεις που παρακολουθήσαμε στην τηλεόραση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Δ > Διαφήμιση
Τ > Τηλεόραση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Τηλεόραση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)