Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις

Κάντα, Ναταλία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018-02

2018-02


Στην παρούσα πτυχιακή επιχειρείται η προσέγγιση της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται εν συντομία η ανάγκη του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην εξέλιξη των σχέσεων μεταξύ πελάτη-επιχείρησης όπου οδήγησε στην ανάγκη εφαρμογής ενός συστήματος CRM. Έπειτα, εξηγείται ο όρος, βασικά στοιχεία του CRM, ο κύκλος ζωής των πελατών και ποια είναι τα οφέλη αλλά και οι παράγοντες αποτυχίας από την εγκατάσταση μιας τέτοιας εφαρμογής. Στη συνέχεια, γίνεται ενδελεχής αναφορά στην εξέλιξη του CRM μέσω της τεχνολογίας δηλαδή στη χρήση του ηλεκτρονικού και κοινωνικού CRM. Τέλος, για την κατανόηση της εφαρμογής του συστήματος CRM από τις ελληνικές επιχειρήσεις, επιλέχτηκε ως μεθοδολογία η ποιοτική έρευνα με συνέντευξη.

Π > Πελατειακές σχέσεις

Πελατειακές σχέσεις

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)