Στην παρούσα πτυχιακή επιχειρείται η προσέγγιση της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται εν συντομία η ανάγκη του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην εξέλιξη των σχέσεων μεταξύ πελάτη-επιχείρησης όπου οδήγησε στην ανάγκη εφαρμογής ενός συστήματος CRM. Έπειτα, εξηγείται ο όρος, βασικά στοιχεία του CRM, ο κύκλος ζωής των πελατών και ποια είναι τα οφέλη αλλά και οι παράγοντες αποτυχίας από την εγκατάσταση μιας τέτοιας εφαρμογής. Στη συνέχεια, γίνεται ενδελεχής αναφορά στην εξέλιξη του CRM μέσω της τεχνολογίας δηλαδή στη χρήση του ηλεκτρονικού και κοινωνικού CRM. Τέλος, για την κατανόηση της εφαρμογής του συστήματος CRM από τις ελληνικές επιχειρήσεις, επιλέχτηκε ως μεθοδολογία η ποιοτική έρευνα με συνέντευξη.
Π > Πελατειακές σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Πελατειακές σχέσεις
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)