Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις

Κάντα, Ναταλία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018-02

2018-02


Στην παρούσα πτυχιακή επιχειρείται η προσέγγιση της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται εν συντομία η ανάγκη του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην εξέλιξη των σχέσεων μεταξύ πελάτη-επιχείρησης όπου οδήγησε στην ανάγκη εφαρμογής ενός συστήματος CRM. Έπειτα, εξηγείται ο όρος, βασικά στοιχεία του CRM, ο κύκλος ζωής των πελατών και ποια είναι τα οφέλη αλλά και οι παράγοντες αποτυχίας από την εγκατάσταση μιας τέτοιας εφαρμογής. Στη συνέχεια, γίνεται ενδελεχής αναφορά στην εξέλιξη του CRM μέσω της τεχνολογίας δηλαδή στη χρήση του ηλεκτρονικού και κοινωνικού CRM. Τέλος, για την κατανόηση της εφαρμογής του συστήματος CRM από τις ελληνικές επιχειρήσεις, επιλέχτηκε ως μεθοδολογία η ποιοτική έρευνα με συνέντευξη.

Π > Πελατειακές σχέσεις

Πελατειακές σχέσεις

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.