Μάρκετινγκ ηλεκτρονικής εκπαίδευσης: υιοθέτηση παραδοσιακών και νέων μέσων προώθησης = E-Learning marketing: the adoption of traditional and new promotional media

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάρκετινγκ ηλεκτρονικής εκπαίδευσης: υιοθέτηση παραδοσιακών και νέων μέσων προώθησης = E-Learning marketing: the adoption of traditional and new promotional media

Πολύζου, Δέσποινα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Η παγκοσμιοποίηση σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη σημερινή εποχή θεωρούνται οι βασικοί παράγοντες για το μετασχηματισμό της κοινωνίας της γνώσης και βέβαια επηρέασαν και την εκπαίδευση. Η υπερπαραγωγή πληροφορίας και η ανάγκη διακίνησης και αξιοποίησής της, κυρίως μέσω του διαδικτύου, αποτελούν τις προκλήσεις της εποχής μας και σαφέστατα επηρεάζουν το χώρο της εκπαίδευσης. Όμως, πέρα από την αλλαγή στην αξία της πληροφορίας, έχουμε και αλλαγές στον τρόπο και στη λογική της μάθησης, της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Οι ανάγκες για μάθηση και εκπαίδευση σε συνδυασμό με τους περιορισμούς που υπάρχουν (απόσταση, εργασία, έλλειψη χρόνου κ.λπ.), οδηγούν στην υιοθέτηση ευέλικτων εκπαιδευτικών μεθόδων όπως η ηλεκτρονική εκπαίδευση. Η ηλεκτρονική εκπαίδευση (e-learning) είναι η εκμάθηση που διευκολύνεται και υποστηρίζεται μέσω της χρήσης πληροφοριών και της τεχνολογίας επικοινωνιών. Στη συγκεκριμένη μορφή μόρφωσης, καταργούνται οι παραδοσιακές αίθουσες διδασκαλίας και η εκπαίδευση ολοκληρώνεται μέσω του διαδικτύου, ενός δικτύου υπολογιστών, της τηλεόρασης ή της δορυφορικής ραδιοφωνικής μετάδοσης. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται, με τη βοήθεια ερωτηματολογίου η διερεύνηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε σχέση με την ηλεκτρονική εκπαίδευση, καθώς και οι αντιλήψεις τους για το διαδίκτυο αλλά και το e-learning.Το ερωτηματολόγιο συμπεριλάμβανε και δημογραφικούς παράγοντες και δόθηκε σε χρήστες του διαδικτύου που είχαν σχέση ή ήξεραν τι είναι η ηλεκτρονική εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η χρήση του διαδικτύου είναι ιδιαίτερα μεγάλη και σε ότι αφορά το e-learningτα προγράμματα σπουδών που παρέχονται είναι λίγα, υπάρχει δυσπιστία σε ότι αφορά την αξιοπιστία και την αναγνωσιμότητα τους αλλά πολλοί είναι εκείνοι που θα συνέστηναν τον συγκεκριμένο τρόπο εκπαίδευσης στους συγγενείς και τους φίλους τους. Σε ότι αφορά τους παλαιούς ή νέους τρόπους προώθησης της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, τα social media φαίνεται ότι έχουν ιδιαίτερα μεγάλη ανάπτυξη, αλλά παρόλα αυτά αρκετοί είναι και εκείνοι που πιστεύουν ότι τόσο οι παραδοσιακοί όσο και οι νέοι τρόποι προώθησης είναι σημαντικοί για την προώθηση της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.

Ε > Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως
E > E-learning
Τ > Τηλεκπαίδευση
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

E-learning
Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Τηλεκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.