Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Nation branding: the case of Greece

Χήτα, Ελευθερία
Τρυφηνοπούλου, Αγγελική

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από τέσσερα (4) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τον εννοιολογικό προσδιορισμό του nation branding, τις κατηγορίες του, τους στόχους του, καθώς και την χρήση του στις περιπτώσεις τόπων και προορισμών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται το φαινόμενο της χώρας προέλευσης. Επίσης γίνεται λόγος για την στρατηγική του nation branding και τα οφέλη που απορρέουν μέσα από αυτό, καθώς και η περίπτωση της Ελλάδας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας. Ενώ στην συνέχεια στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται η Ελλάδα ως Brand ενώ γίνεται ανάλυση των αποτελεσμάτων σύμφωνα με τον ΕΟΤ.

Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Επικοινωνία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Επικοινωνία

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.