Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από τέσσερα (4) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τον εννοιολογικό προσδιορισμό του nation branding, τις κατηγορίες του, τους στόχους του, καθώς και την χρήση του στις περιπτώσεις τόπων και προορισμών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται το φαινόμενο της χώρας προέλευσης. Επίσης γίνεται λόγος για την στρατηγική του nation branding και τα οφέλη που απορρέουν μέσα από αυτό, καθώς και η περίπτωση της Ελλάδας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας. Ενώ στην συνέχεια στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται η Ελλάδα ως Brand ενώ γίνεται ανάλυση των αποτελεσμάτων σύμφωνα με τον ΕΟΤ.
Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Επικοινωνία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Επικοινωνία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)