This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Nation branding: the case of Greece

Χήτα, Ελευθερία
Τρυφηνοπούλου, Αγγελική

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από τέσσερα (4) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τον εννοιολογικό προσδιορισμό του nation branding, τις κατηγορίες του, τους στόχους του, καθώς και την χρήση του στις περιπτώσεις τόπων και προορισμών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται το φαινόμενο της χώρας προέλευσης. Επίσης γίνεται λόγος για την στρατηγική του nation branding και τα οφέλη που απορρέουν μέσα από αυτό, καθώς και η περίπτωση της Ελλάδας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας. Ενώ στην συνέχεια στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται η Ελλάδα ως Brand ενώ γίνεται ανάλυση των αποτελεσμάτων σύμφωνα με τον ΕΟΤ.

Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Επικοινωνία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Επικοινωνία

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)