δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο ρόλος της οικονομικής κρίσης
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, διερευνήθηκε και καταγράφηκε η θέση των Ελλήνων καταναλωτών, όσον αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ταυτόχρονα αποτυπώθηκε η επίδραση της οικονομικής κρίσης στις θέσεις τους. Για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας εφαρμόσθηκε η ποσοτική μέθοδος και χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο για την αποτύπωση των απαντήσεων. Το δείγμα αποτελούνταν από 200 άτομα ενώ για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι καταναλωτές επηρεάστηκαν σημαντικά από την οικονομική κρίση, με συνέπεια να αυξήσουν τις αγορές τους προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και χαρακτηριστικά συγκεκριμένων κατηγοριών. Σε απαντήσεις του ερωτηματολογίου, αποτυπώθηκε η ικανοποίηση τους προς τα συγκεκριμένα προϊόντα και επισημάνθηκε η ανάγκη αύξησης της ποικιλίας τους. Τέλος, το τμήμα της έρευνας που αξίζει να αναλυθεί περισσότερο είναι η διαπίστωση πως, η αυξητική τάση της αντιληπτής επίδρασης της κρίσης παρασύρει σε αύξηση πωλήσεων, σε χαμηλό βαθμό, των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας όπως απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής και χαρτικά. Τα τρόφιμα αντίθετα, δεν ακολουθούν την προαναφερθείσα τάση καθώς οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται την ποιότητα τους.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο ρόλος της οικονομικής κρίσης
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο ρόλος της οικονομικής κρίσης
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.